Освітній процес
Мова (мови) освітнього процесу
Мовою освітнього процесу в Одеському торговельно-економічному фаховому коледжі відповідно до Закону України “Про освіту”, Закону України “Про державну мову України”, Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, Конституції України та Статуту є державна мова. Використання інших мов в освітньому процесі ОТЕФК допускається у випадках, передбачених законом.
Коледж забезпечує обов’язкове вивчення державної мови в обсязі, що дає змогу провадити професійну діяльність в обраній галузі з використанням державної мови. Освітньо-професійні програми передбачають набуття необхідних для цього компетентностей шляхом вивчення спеціальної дисципліни (спеціальних дисциплін) та/або в межах інших освітніх компонентів. Освітні програми профільної старшої школи передбачають вивчення державної мови відповідно до законодавства.
Циклові комісії коледжу
- Циклова комісія ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ дисциплін
Циклова комісія фінансово-економічних дисциплін є випускаючою та здійснює підготовку здобувачів освіти за спеціальностями 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 076 «Підприємництво та торгівля». Циклова комісія фінансово-економічних дисциплін тісно співпрацює з Департаментом фінансів Одеської міської ради, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеської області, Південним офісом Державної аудиторської служби України, Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради, АТ «Ощадбанк», АТ КБ «ПриватБанк», АБ «Укргазбанк», ПАТ «Національна акціонерна страхова компанія «ОРАНТА», ТОВ «Багатопрофільна фірма «СЕКРЕТ СЕРВІС», ТОВ «Одеський хлібозавод №4», ПАТ «Страхова група «ТАС»,, ТОВ «ТЕХНОКОМ-СЕРВІС» та іншими підприємствами і організаціями, які забезпечують необхідні умови для проходження виробничої практики. Викладачі циклової комісії приймають участь у науковій діяльності шляхом публікації статей у наукових журналах, проведення досліджень, участі у науково-практичних конференціях, міжнародних вебінарах, симпозіумах, круглих столах та тренінгах. Проводиться систематична робота з підготовки навчально-методичних посібників та методичних розробок (конспекти лекцій, методичних вказівок до практичних робіт, самостійної та індивідуальної роботи тощо). Науково-педагогічні та педагогічні викладачі комісії поєднують методичну та педагогічну діяльність з наукою. Циклова комісія фінансово-економічних дисциплін забезпечує високий рівень підготовки здобувачів освіти у галузі фінансів та економіки, допомагаючи їм отримати необхідні знання, навички та компетентності. Високий рівень підготовки здобувачів освіти дозволяє їм працювати надалі в банках, фінансових установах, страхових компаніях, інвестиційних фондах, фінансових департаментах корпорацій та урядових установах. Випускники з даної спеціальністю працюють касирами, менеджерами з кредитування, менеджерами карткових відділів, бухгалтерами, страховими агентами, спеціалістами із страхування, фінансовими аналітиками, фінансовими консультантами і за певний період досягають значного кар’єрного росту.Дисципліни навчального плану циклової комісії: «Вступ до спеціальності», «Фінанси», «Гроші та кредит», «Бюджетна система», «Податкова система», «Страхування та страхові послуги», «Банківська система та банківські операції», «Облік у бюджетних установах», «Казначейська система обслуговування бюджетів», «Державна фіскальна політика», «Економіка та фінанси підприємства», «Митні платежі», «Державні фінанси», «Маркетинг», «Менеджмент», «Інвестування», «Економічна теорія», «Фінансовий ринок», «Статистика», «Фінансова статистика», «Економічний аналіз», «Бухгалтерський облік», «Фінансовий облік», «Бухгалтерській облік і звітність у комерційних банках», «Соціальне страхування», «Державне управління та місцеве самоврядування», «Бухгалтерський облік у державному секторі», «Етика бізнесу», «Фінансове право», «Економічна інформатика», «Інформаційні системи і технології у фінансових установах», «Фондовий ринок», «Аналіз банківською діяльності» та ін.
e-mail: ck_finans@ukr.net
Викладацький склад
• Ротарь Олена Миколаївна, голова циклової комісії - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач дисциплін «Фінанси», «Гроші та кредит», «Страхування та страхові послуги», «Бюджетна система»
• Банташ Анастасія Михайлівна - доктор філософії, спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Бухгалтерський облік», «Бухгалтерській облік і звітність у комерційних банках»
• Борзенкова Ольга Дмитрівна - к.е.н., спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Податкова система», «Державні фінанси»
• Гура Ольга Леонідівна - к.е.н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач дисциплін «Економіка та фінанси підприємства», «Інвестування»
• Дроздова Олена Геннадіївна - к.е.н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Бухгалтерський облік», «Облік у бюджетних установах», «Бухгалтерський облік в державному секторі»
• Князькова Валентина Яківна - к.е.н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Податкова система», «Митні платежі»
• Малишенко Людмила Олександрівна - к.політ.н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач дисциплін «Маркетинг», «Менеджмент», «Етика бізнесу»
• Малікова Ірина Петрівна - спеціаліст вищої категорії, старший викладач, викладач дисциплін «Статистика», «Бухгалтерський облік», «Фінансова статистика», «Економічний аналіз», «Соціальне страхування»
• Пенякова Ганна Леонідівна - к.е.н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Банківська система та банківські операції», «Аналіз банківської діяльності», «Державна фінансова політика», «Державні фінанси»
• Сергієнко Людмила Костянтинівна - к.е.н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач дисципліни «Економічна теорія», «Мікроекономіка», «Макроекономіка»
• Чуркіна Ірина Євгенівна - д.е.н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Державне управління та місцеве самоврядування»
- Циклова комісія СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ дисциплін
Колектив циклової комісії (далі ЦК) соціально-гуманітарних дисциплін забезпечує високий рівень викладання навчальних дисциплін нормативної і варіативної складових навчальних планів підготовки здобувачів фахової передвищої освіти освітньо-професійного ступеню молодший бакалавр. Реалізація навчально-виховної діяльності циклової комісії відповідає загальним принципам організації навчально-виховного процесу і спрямована на впровадження новітніх технологій навчання та адаптацію системи підготовки фахівців до викликів сьогодення. Реалізацію навчально-виховного процесу забезпечують 12 викладачів, з яких: 1 професор, 3 доценти, кандидати наук, 1 кандидат наук, 7 викладачі. Всі мають відповідні кваліфікаційні категорії і постійно підвищують педагогічну майстерність, приймаючи участь в роботі науково-практичних конференцій, методичних вебінарах, проходячи навчання на курсах підвищення кваліфікації. Циклова комісія соціально-гуманітарних дисциплін проводить цілеспрямовану педагогічну та науково-дослідну роботу, в якій беруть участь усі викладачі й долучаються студенти. Її результати позитивно впливають на вдосконалення навчального процесу і виховання студентів.Дисципліни навчального плану циклової комісії: «Українська мова», «Українська література», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Історія України», «Всесвітня історія», «Громадянська освіта», «Медико-санітарна підготовка» «Правознавство», «Філософія», «Соціологія», «Іноземна мова», «Іноземна мова за проф. спрямуванням», «Політологія» та ін.
e-mail: nelson1962@ukr.net
Викладацький склад
• Малишенко Людмила Олександрівна Голова комісії - кандидат політичних наук спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач історії України, всесвітньої історії
• Батарейна Олена Станіславівна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисципліни української мови, української літератури, української мови за професійним спрямуванням
• Боднар Світлана Вікторівна - к.пед.н., професор, спеціаліст вищої категорії, викладач іноземної мови та іноземної мови за професійним спрямуванням
• Вінгурт Ірина Юріївна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисципліни «Медико-санітарна підготовка»
• Голка Валерія Євгенівна - к. політ. н., спеціаліст вищої категорії, завідувачка відділенням, викладач дисциплін «Філософія», «Правознавство», «Соціологія»
• Гайдаржи Оксана Ярославівна - спеціаліст II категорії, викладач дисциплін «Безпека життя та охорона праці», «Громадянська освіта»
• Ковлакова Марина Василівна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисципліни «Зарубіжна література»
• Леженко Ірина Василівна - спеціаліст I категорії, викладач дисципліни «Українська література»
• Мушинська Наталія Сергіївна - к. пед. н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач іноземної мови за професійним спрямуванням та іноземної мови
• Новодворська Марина Євгенівна - спеціаліст I категорії, викладач іноземної мови та іноземної мови за професійним спрямуванням
• Панасюк Ірина В’ячеславівна - к.пед. н., доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач фізичного виховання
• Стрельнікова Ірина Юріївна - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач іноземної мови та іноземної мови за професійним спрямуванням
- Циклова комісія ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ дисциплін
Протягом свого існування циклова комісія природничо-математичних дисциплін розвивається, змінюється, проте незмінним залишається її статус. Інформатизація освітнього процесу реалізується використанням комп’ютерних технологій, які входять до складу пакету Microsoft Office (Мs Word, Ms Publisher, Ms Power Point, Ms Excel, Ms Access), використанням системи «Test-W», «OPZ», «M.E.Doc», «Дебет Плюс»», «FossDoc», хмарних технологій Google, електронної пошти тощо. Під час карантину для організації дистанційного навчання викладачі використовують і продовжують вивчати можливості впровадження в освітній процес платформи дистанційного навчання і спілкування «Класна оцінка», Classtime, сайт НаУрок, Всеосвіта, YouTube, Zoom, Skype, Viber, мобільний зв'язок тощо. Викладачі ЦК беруть активну участь в роботі обласних методичних комісій. У 2021 році циклова комісія посіла ІІ місце в огляді-конкурсі кабінетів та лабораторій з навчальної дисципліни «Інформатика» серед закладів фахової передвищої освіти Одеської області.Дисципліни навчального плану циклової комісії: «Математика (алгебра і початок аналізу та геометрія)»; «Інформатика»; «Фізика і астрономія»; «Хімія»; «Біологія і екологія»; «Географія», «Вища математика»; «Економічна інформатика»; «Інформаційні системи і технології у фінансових установах» та ін.
e-mail : evelinab@ukr.net
Викладацький склад
• Бахчеван Евеліна Владиславівна, голова циклової комісії - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач дисциплін «Інформаційні системи і технології у фінансових установах», «Інформатика», «Економічна інформатика»
• Верхоглядова Надія Олександрівна - спеціаліст І категорії, викладач дисципліни «Фізика і астрономія»
• Залевська Анжела Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисципліни «Хімія»
• Левченко Ірина Ігорівна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисципліни «Географія»
• Осташевська Тетяна Володимирівна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Математика (алгебра і початок аналізу та геометрія)», «Вища математика»
• Румянцева Світлана Германівна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Математика (алгебра і початок аналізу та геометрія)», «Вища математика»
• Солянікова Олена Петрівна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисципліни «Біологія і екологія»
• Шрамко Олена Олександрівна - спеціаліст вищої категорії, викладач дисциплін «Інформатика», «Економічна інформатика», «Інформаційні системи і технології у фінансово установах»
Внутрішні заходи для викладачів
- Колективний договір на 2024-2028 роки
- Зміни на час воєнного стану
- Заявка на тестування здобувачів у системі дистанційного навчання ОТЕФК LMS Joomla
- Заявка на доступ до Системи перевірки на плагіат UniCheck викладачам ОТЕФК
- Заявка на доступ до Системи перевірки на плагіат StrikePlagiarism.com викладачам ОТЕФК
Графік навчального процесу
- Графік навчального процесу на 2024-2025 н. р. денної форми навчання
- Графік навчального процесу на 2024-2025н.р. заочної форми навчання
- Робочий графік навчального процесу на ІІ семестр 2024-2025 н.р. денної форми навчання
- Робочий графік навчального процесу на І семестр 2024-2025 н.р. денної форми навчання
- Робочий графік навчального процесу на 2024-2025н.р. заочної форми навчання
- Положення про ведення журналу обліку роботи академічної групи та викладачів
- Заявка на тестування здобувачів у системі дистанційного навчання ОТЕФК LMS Joomla
Забезпечення якості освіти
- Стратегiя розвитку ОТЕФК на 2022-2030 роки
- Положення про органiзацiю освiтнього процесу здобувачiв освiти
- Положення про внутрішнє забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої та фахової передвищої освіти
- Полiтика у сферi якостi ОТЕФК
- Положення про Раду з якості
- Етичний кодекс здобувача вищої та фахової передвищої освіти ОТЕФК
- Положення про систему рейтингового оцінювання діяльності здобувачів освіти
- Положення про систему оцiнювання результатiв навчання здобувачiв освiти
- Положення про апеляцiю результатiв пiдсумкового контролю знань здобувачiв освiти
- Положення про організацію самостійної роботи здобувачів освіти
- Положення про порядок та умови обрання студентами вищої освіти дисциплін за вибором
- Положення про порядок та умови обрання студентами фахової передвищої освіти дисциплін за вибором
- Положення про неформальну та iнформальну освiту в Одеському торговельно-економiчному фаховому коледжi
- Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти в Одеському торговельно-економiчному фаховому коледжi
- Положення про органiзацiю змiшаного та дистанцiйного навчання здобувачiв освiти
- Положення про вiльних слухачiв Одеського торговельно-економiчного фахового коледжу
- Положення про органiзацiю та проведення практичної підготовки здобувачiв освiти
- Положення про державну підсумкову атестацію студентів
- Положення про атестацiю здобувачiв освiти та екзаменацiйну комiсiю з атестацiї
- Положення про відкриті заняття та взаємовідвідування занять педагогічними працівниками
- Положення про підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників
- Положення про систему рейтингової оцінки діяльності НПП
- Використання програмних продуктів для забезпечення академічної доброчесності навчально-методичних матеріалів
- Закон України Про академічну доброчесність
- ПРОЕКТ СПРИЯННЯ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ В УКРАЇНІ STRENGTHENING ACADEMIC INTEGRITY IN UKRAINE PROJECT – SAIUP
- "ГЛОБАЛЬНІ НАВИЧКИ МАЙБУТНЬОГО" Національне агенство кваліфікацій
- Положення про реалізацію права на академічну мобільність учасникам освітнього процесу
- Результати опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх послуг 2025 2й курс
- Результати опитування здобувачів освіти щощо якості освітніх послуг 2025 3й курс
- Результати опитування щодо якості освітнього процесу 2024
- Результати опитування студентів «Оцінка навчальної дисципліни» в ОТЕФК 2024
- Результати опитування студентів «Оцінка навчальної дисципліни» в ОТЕФК 2023
- Загальний рейтинг здобувачів освіти за результатами зимової сесії 2024-2025 н.р.
- Результати опитування викладачів щодо академічної доброчесності
- Результати складання кваліфікаційного екзамену за фахом 2024
- Результати складання державної підсумкової атестації 2020-2021 н.р
- Результати опитування студентів «Оцінка навчальної дисципліни в ОТЕФК» 2022
- Результати опитування студентів щодо академічної доброчесності
- Анкета визначення рівня обізнаності педагогічних працівників щодо дотримання принципів академічної доброчесності
- Анкетування "Оцінка навчальної дисципліни"
- Анкетування "Академічна доброчесність студента"
- Анкета опитування випускників щодо внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу
- Дисципліни за вільним вибором студента
Основні завдання системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності Одеського торговельно-економічного фахового коледжу
Система внутрішнього забезпечення якості освіти в Одеському торговельно-економічному фаховому коледжі функціонує відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про фахову передвищу освіту, Закону України «Про вищу освіту» та ґрунтується на принципах викладених у «Стандартах і рекомендаціях щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» Європейської асоціації із забезпечення якості вищої освіти і національному стандарті України «Системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 згідно з такими принципами:
• урахування вимог та інтересів усіх учасників процесів із забезпечення якості освіти: держави, роботодавців, адміністрації, студентів, викладачів;
• компетентнісного підходу до формування мети, змісту та результатів навчання;
• провадження продуктивного навчання;
• практичної спрямованості освітнього процесу;
• сприяння системи внутрішнього моніторингу підвищенню рівня якості освіти в коледжі;
• активної участі усіх працівників коледжу у реалізації стандартів із забезпечення якості освіти.
Система передбачає здійснення таких процедур і заходів:
• планування освітньої діяльності: розробка, затвердження, моніторинг і періодичний перегляд освітніх програм;
• підвищення якості підготовки контингенту здобувачів вищої освіти;
• забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
• забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу та підтримки самостійної роботи здобувачів вищої та фахової передвищої освіти;
• розвиток інформаційних систем з метою підвищення ефективності управління освітнім процесом;
• забезпечення публічності інформації про діяльність коледжу;
• створення ефективної системи та механізмів академічної доброчесності працівників коледжу та здобувачів освіти.
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
ДІАГНОСТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
Академічна доброчесність
-
Академічна доброчесність відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту»:
- Положення про Уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції
- Положення про дотримання академiчної доброчесностi науково-педагогічними та педагогiчними працiвниками, здобувачами вищої та фахової передвищої освiти
- Етичний кодекс здобувача освіти ОТЕФК
- Лист МОН про доброчесність
- Анкета визначення рівня обізнаності педагогічних працівників щодо дотримання принципів академічної доброчесності
- Анкетування "Академічна доброчесність студента"
- Анкетування "Академічна доброчесність студента 2024"
- Академічна доброчесність викладачів
- Академічна доброчесність студента -результати анкетування
- це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
1. Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
- контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
- об’єктивне оцінювання результатів навчання.
2. Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
3. Порушенням академічної доброчесності вважається:
академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання; вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
Перевіряємо роботи на плагіат
-
Наш Коледж "ЗА" дотримання принципів академічної доброчесності і підвищення якості освіти. Саме тому ми прийняли рішення про використання сервісу з перевірки робіт здобувачів освіти на плагіат.
Завітавши до бібліотеки Коледжу, ви зможете самостійно перевірити свої наукові праці
Strikeplagiarism
Система StrikePlagiarism.com є академічною антиплагіатною системою, ефективним інструментом пошуку плагіату, аналізу джерела запозичення та зворотного зв'язку з автором. Система Strikeplagiarism.com - це ІТ-інструмент, призначений для перевірки справжності текстових документів. Завданням системи є надання інформації, яка дозволяє ідентифікувати кількість запозичень в уже згадуваному тексті і їх джерелах. Система виявляє фрагменти аналізованого документа, ідентичні текстам, розміщеним в порівняльній базі даних, включно з текстами, котрі відмічені лапками, виносками і фрагментами, які не захищені авторським правом (наприклад, правові акти).
Unicheck
Система UNICHECK – сервіс перевірки на плагіат для найкращих результатів. Завдяки поєднанню надсучасних технологій та інтуїтивного дизайну, Unicheck допомагає підвищити якість оригінальних текстів, а не просто вказує на текстові збіги. Unicheck ― онлайн-інструмент для швидкої перевірки академічних робіт та будь-яких інших текстів на плагіат. Створений українськими розробниками у 2014, він може використовуватись онлайн або інтегруватись з навчальними системами закладів освіти (так звані learning management systems). Серед них – Moodle, Canvas, Blackboard, Schoology, Google Classroom та інші.
Онлайн сервіси перевірки на плагіат.
https://www.plag.com.ua/– сервіс превірки на плагіат у більш ніж 100 країнах.
https://skandy.co/ua – сервіс перевірки на плагіат онлайн для студентів, вчителів, професионалів.
https://edubirdie.com/perevirka-na-plagiat– можливість перевірити плагіат онлайн безкоштовно без реєстрації. Доступ з ПК і смартфона.
https://www.plagium.com– обмеження 1000 слів.
https://www.duplichecker.com – безкоштовно - обмеження 1000 слів.
https://plagiarismdetector.net– безкоштовно - обмеження 1000 слів.
http://plagiarisma.net/– без реєстрації обмеження 2000 слів, кожне речення повинно складатися як мінімум із 4 слів та 30 символів. Щоб позбавитися всіх обмежень - Зареєструйтесь, це безкоштовно.
https://plagiarismcheck.org/– безкоштовно 1 сторінка.
https://www.plagtracker.com/– безкоштовно - обмеження 5000 слів.
https://www.plagscan.com/– безкоштовно - пробний період.
Рада роботодавців
- надання рекомендацій щодо актуалізації навчальних планів відповідно до сучасних вимог ринку праці;
- співпрацю в організації практик, стажувань та тренінгів для студентів;
- участь у формуванні та вдосконаленні професійних навичок студентів через проведення лекцій, семінарів та воркшопів;
- сприяння працевлаштуванню випускників та залученню їх до провідних міжнародних проектів;
- забезпечення зворотного зв’язку щодо якості підготовки фахівців та виявлення потреб ринку праці.
- Положення про раду роботодавців
Рада роботодавців Одеського торговельно-економічного фахового коледжу є консультативним органом, що складається з представників провідних компаній, державних установ, неурядових організацій та експертів.
Мета ради полягає у сприянні підвищенню якості освітніх програм через:
Рада роботодавців відіграє ключову роль у створенні ефективного зв’язку між освітою та професійною практикою, забезпечуючи підготовку конкурентоспроможних фахівців.
Наглядова рада коледжу
- Положення про Наглядову раду ОТЕФК
- Наказ ООДА про створення Наглядової ради ОТЕФК
Наглядова рада Одеського торговельно-економічного фахового коледжу створена і діє на підставі статті 38 Закону України «Про фахову передвищу освіту», Статуту Одеського торговельно-економічного коледжу.
Наглядова рада у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», Указами Президента України, постановами Верховної ради та Кабінету Міністрів України, нормативними актами Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, Положеннями Одеського торговельно-економічного Коледжу.
Наглядова рада Коледжу сприяє вирішенню перспективних завдань розвитку закладу освіти, залученню фінансових ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку і здійснення контролю за їх використанням, ефективній взаємодії Коледжу з державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськістю, громадськими об’єднаннями та суб’єктами господарської діяльності в інтересах розвитку, підвищення якості освітньої діяльності і конкурентоспроможності коледжу.