Про коледж
Структура та адміністрація
-
Одеський торговельно-економічний фаховий коледж – заклад фахової передвищої освіти державної форми власності, підпорядкований Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністації, Міністерству освіти і науки України, здійснює професійну підготовку фахівців освітньо-професійного ступеня «Фаховий молодший бакалавр» та рівнів вищої освіти «Молодший бакалавр» та «Бакалавр» за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» у сфері фінансів та оподаткування галузі знань 07 "Управління та адміністрування".
Становлення коледжу починається від Одеського фінансово-кредитного технікуму, заснованого наказом Народного комісара фінансів УРСР №147 від 11 січня 1945 року. Після декількох реорганізацій коледж було виділено як відокремлений структурний підрозділ Київського національного торговельно-економічного університету (м. Київ) та 1 лютого 2022 року коледж став самостійною юридичною особою.
Управління діяльністю коледжу здійснюється на принципах автономії і самоврядування, демократизації прийняття рішень тощо.
Керівництво коледжу
Директор коледжу
Гура Ольга Леонідівна
- кандидат економічних наук, доцент.З 2002 року пройшла шлях від викладача Одеського інституту фінансів до директора Одеського торговельно-економічного фахового коледжу.
Нагороджена Подякою Міністерства фінансів України, готує команди до участі у Міжнародних студентських бізнес-іграх, приймає активну участь у багатьох конференціях та симпозіумах, у тому числі: IV Симпозіум «Трансформація фінансових відносин в умах економічної глобалізації» у м. Харкові; ХІХ Міжнародна науково-практична конференція м. Києва; VIII Міжнародна науково-практична конференція «Наукова презентація Європи» у Польщі, м. Перемишль,. Міжнародний форум «New economics» Краківський економічний університет тощо.
Основні наукові напрямки досліджень пов'язані з питаннями: обґрунтування інвестиційних рішень за допомогою статичних моделей; використання прогнозів у стратегічному плануванні на підприємстві; інноваційно-інвестиційний розвиток та привабливість підприємств паливо-енергетичної промисловості. За роки наукової діяльності опубліковано понад 80 робіт.
Як директорка, діє від імені коледжу, представляє інтереси коледжу у відносинах з юридичними та фізичними особами, займається діяльністю коледжу й несе персональну відповідальність за його розвиток.
Заступник директора з навчальної роботи
Борзенкова Ольга Дмитрівна
- кандидат економічних наук, викладач вищої категорії.Є членом Федерації аудиторів, бухгалтерів та фінансистів АПК України. Володіє ефективними формами і методами педагогічної діяльності. Постійно працює над підвищенням свого професійного рівня, приймає участь в роботі, організації та проведенні наукових, практичних, методичних конференцій.
Як заступник директора з навчальної роботи, несе персональну відповідальність за якість підготовки фахівців, проведення наукових досліджень, моральний стан і трудову дисципліну в колективі, проведення кадрової політики.
Заступник директора з адміністративно-господарської діяльності
Чайковська Ірина Олександрівна
- провідний фахівець з фінансів та бухгалтерського обліку із досвідом роботи понад 18 років.Заступник директора з адміністративно-господарської діяльності є організатором усієї господарської роботи в коледжі, забезпечення його необхідним для нормального функціонування, забезпечення на довіреній ділянці роботи безпечних умов праці працівників та студентів під час теоретичного та виробничого навчання, безпечних умов життя в гуртожитку.
Завідувачка відділення «Фінанси і кредит»
Голка Валерія Євгенівна
- кандидат політичних наук, викладач вищої категоріїВідділення забезпечує організацію навчального процесу в коледжі, складання та контроль дотримання розкладу занять та іспитів, контроль за якістю проведення занять та підготовки здобувчів фахової передвищої та вищої освіти.
Проводиться науково-педагогічне керівництво організації та методичного забезпечення самостійної роботи студентів, аналіз поточної успішності студентів, підсумків екзаменаційних сесій. Розроблюються пропозиції, направлені на поліпшення організації навчального процесу та якості професійної підготовки.
Проводиться значна робота щодо підвищення якості навчання студентів, а саме обговорення результатів поточного та підсумкового контролю студентів, виконання графіку самостійної та індивідуальної роботи студентів.
Очолює відділення Голка Валерія Євгенівна, яка має дві вищі освіти за кваліфікацією «Юрист» та «Спеціаліст з фінансів». Багато уваги приділяє науковій роботі. Основні наукові напрямки досліджень пов'язані з питаннями: становлення виборчої системи в Україні; професійне самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих навчальних закладів. Має високий професійний рівень, ініціативна, творчо ставиться до роботи. Досконало володіє ефективними формами і методами проведення занять. Забезпечує умови для засвоєння студентами освітніх програм на рівні обов’язкових державних вимог.
Циклова комісія фінансово-кредитних дисциплін
Ротарь Олена Миколаївна
- Голова комісії, викладач, спеціаліст вищої категорії, викладач-методистЦиклова комісія фінансово-кредитних дисциплін є випускаючою, здійснює підготовку студентів за освітньо-кваліфікаційним рівнем з фахових дисциплін: «Вступ до спеціальності», «Фінанси», «Гроші та кредит», «Фінанси підприємств», «Бюджетна система», «Податкова система», «Страхування», «Страхові послуги», «Банківські операції», «Облік і звітність в оподаткуванні», «Казначейська справа».
Циклова комісія фінансово-кредитних дисциплін тісно співпрацює з обласним фінансовим управлінням, Департаментом фінансів міської Ради, НАСК «Оранта», ВАТ «Ощадбанк», ПАТ «Приватбанк» та іншими підприємствами і організаціями, які забезпечують необхідні умови для проходження виробничої практики.
Викладачі циклової комісії приймають активну участь у наукових конференціях, які проводяться у вищих навчальних закладах Одеси і України, круглих столах та семінарах районних адміністрацій м. Одеси, податкових інспекцій. Проводиться систематична робота з підготовки навчально-методичних посібників та методичних розробок (конспекти лекцій, методичних вказівок до практичних робіт, самостійної та індивідуальної роботи тощо).
Високий рівень підготовки студентів дозволяє їм працювати надалі фінансистами і кредиторами на провідних підприємствах. Ґрунтовні фахові знання випускники спеціальності застосовують у банківській і страховій сферах. Вони працюють касирами, менеджерами з кредитування, менеджерами карткових відділів, бухгалтерами, страховими агентами, спеціалістами із страхування і за певний період досягають значного кар’єрного росту.
Циклова комісія соціально-гуманітарних дисциплін
Малишенко Людмила Олександрівна
- Голова комісії, кандидат політичних наук спеціаліст вищої категорії, викладач-методистКолектив циклової комісії (далі ЦК) соціально-гуманітарних дисциплін забезпечує високий рівень викладання навчальних дисциплін нормативної і варіативної складових навчальних планів підготовки здобувачів фахової передвищої освіти освітньо-професійного ступеню молодший бакалавр.
Реалізація навчально-виховної діяльності ЦК відповідає загальним принципам організації навчально-виховного процесу і спрямована на впровадження новітніх технологій навчання та адаптацію системи підготовки фахівців до викликів сьогодення.
Реалізацію навчально-виховного процесу забезпечують 12 викладачів, з яких: 1 професор, 3 доценти, кандидати наук, 1 кандидат наук, 7 викладачі. Всі мають відповідні кваліфікаційні категорії і постійно підвищують педагогічну майстерність, приймаючи участь в роботі науково-практичних конференцій, методичних вебінарах, проходячи навчання на курсах підвищення кваліфікації.
ЦК соціально-гуманітарних дисциплін проводить цілеспрямовану педагогічну та науково-дослідну роботу, в якій беруть участь усі викладачі й долучаються студенти. Її результати позитивно впливають на вдосконалення навчального процесу і виховання студентів.
Циклова комісія природничо-математичних дисциплін
Бахчеван Евеліна Владиславівна
Голова комісії, викладач, спеціаліст вищої категорії, викладач-методистЦикловою комісією ПМД викладаються наступні навчальні дисципліни:
- загальноосвітнього циклу: математика (алгебра і початок аналізу та геометрія); інформатика; фізика і астрономія; хімія; біологія і екологія; географія,
- освітньо-професійного циклу: вища математика; економічна інформатика; інформаційні системи і технології у фінансових установах.
Протягом свого існування циклова комісія ПМД розвивається, змінюється, проте незмінним залишається її статус.
Інформатизація освітнього процесу реалізується використанням комп’ютерних технологій, які входять до складу пакету Microsoft Office (Мs Word, Ms Publisher, Ms Power Point, Ms Excel, Ms Access), використанням системи «Test-W», «OPZ», «M.E.Doc», «Дебет Плюс»», «FossDoc», хмарних технологій Google, електронної пошти тощо. Під час карантину для організації дистанційного навчання викладачі використовують і продовжують вивчати можливості впровадження в освітній процес платформи дистанційного навчання і спілкування «Класна оцінка», Classtime, сайт НаУрок, Всеосвіта, YouTube, Zoom, Skype, Viber, мобільний зв'язок тощо.
Викладачі ЦК беруть активну участь в роботі обласних методичних комісій. У 2021 році циклова комісія посіла ІІ місце в огляді-конкурсі кабінетів та лабораторій з навчальної дисципліни «Інформатика» серед закладів фахової передвищої освіти Одеської області.
Ліцензування та акредитація
- Ліцензії щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої та фахової передвищої освіти ОТЕФК
- Розпорядження 2023 про Ліцензію на ПЗСО
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності за рівнем Повної загальної середньої освіти (ІІІ ст)
- Акредитація освітніх програм та спеціальностей
- Сертифікат про акредитацію ОС "БАКАЛАВР" спеціальності 072"Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок"
- Сертифікат про акредитацію ОС "БАКАЛАВР" спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування"(стара назва)
- Сертифікат про акредитацію МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ
- Сертифікат про акредитацію ОС "ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР" спеціальності 072"Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок"
- Сертифікат про акредитацію ОС "ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР" спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування"(стара назва)
- Освітньо-професійна програма фахової передвищої освіти 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" 2023
- Освітньо-професійна програма фахової передвищої освіти 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 2022
- Освітньо-професійна програма фахової передвищої освіти 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 2021
- Освітньо-професійна програма фахової передвищої освіти 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 2020
- Освітньо-професійна програма фахової передвищої освіти 076 "Підприємництво, торгівля та логістика" 2023
- Освітньо-професійна програма фахової передвищої освіти 014.11 Середня освіта (Фізична культура) 2023
- Освітньо-професійна програма фахової передвищої освіти 242 Туризм і рекреація 2023
- Освітньо-професійна програма вищої освіти "Бакалавр" 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" 2022 "Державні фінанси"
- Освітньо-професійна програма вищої освіти "Молодший бакалавр" 072 "Фінанси, банківська справа та страхування"
- Освітньо-професійна програма вищої освіти "Бакалавр" 051 "Економіка" "Економіка бізнесу"
- Проект освітньої програми вищої освіти 051 ЕКОНОМІКА БІЗНЕСУ (бакалавр) 2021
Ліцензування
Акредитація
ОПП ФПО
ОПП ВО
Нормативна база
- Статут Одеського торговельно-економічного фахового коледжу
- Стратегiя розвитку ОТЕФК на 2022-2030 роки
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Положення про службу охорони праці
- Положення про органiзацiю роботи з охорони працi та безпеки життєдiяльностi учасникiв освiтнього процесу
- Положення про організацію робити відділення
- Положення про дотримання академiчної доброчесностi педагогiчними працiвниками, здобувачами вищої та фахової передвищої освiти
- Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції
- Положення про порядок проведення внутрішніх аудитів системи забезпечення якості та здійснення коригувальних і запобіжних дій
- Положення про органiзацiю освiтнього процесу здобувачiв освiти
- Положення про внутрішнє забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти у ВСП "ОТЕФК КНТЕУ"
- Положення про гаранта освітньої програми
- Положення про розроблення та реалізацію освітніх програм
- Положення про систему оцінювання результатiв навчання здобувачiв освiти
- Положення про органiзацiю змiшаного та дистанцiйного навчання здобувачiв освiти
- Положення про неформальну та інформальну освіту в Одеському торговельно-економічному фаховому коледжі
- Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти в Одеському торговельно-економічному фаховому коледжі
- Положення про педагогічну раду ОТЕФК
- Положення про циклову комісію ОТЕФК
- Положення про навчально-методичний кабінет ОТЕФК
- Положення про атестацію педагогічних та науково-педагогічних працівників ОТЕФК
- Положення про підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників
- Положення про планування, облік робочого часу та індивідуальний план педагогічних та науково-педагогічних працівників ОТЕФК
- Положення про систему рейтингової оцінки діяльності НПП ОТЕФК
- Положення про студентське самоврядування в ОТЕФК
- Положення про студентський науковий гурток
- Положення про вiльних слухачiв Одеського торговельно-економiчного фахового коледжу
- Положення про систему рейтингового оцінювання діяльності здобувачів освіти
- Положення про iндивiдуальний навчальний план здобувача фахової передвищої та вищої освiти
- Положення про порядок та умови обрання студентами дисципліни за вибором в ОТЕФК
- Положення про атестацiю здобувачiв освiти та екзаменацiйну комiсiю з атестацiї
- Положення про органiзацiю та проведення практичної підготовки здобувачiв освiти
- Положення про організацію самостійної роботи студентів 2022
- Положення про організацію виконання та захисту курсових робіт в Одеського торговельно-економiчному фаховому коледжі
- Положення про апеляцiю результатiв пiдсумкового контролю знань здобувачiв освiти
- Положення про порядок переведення здобувачів освіти на вакантні місця державного замовлення в Одеському торговельно-економічному фаховом коледжі
- Порядок призначення і виплати академічних стипендій здобувачам освіти в Одеського торговельно-економiчному фаховому коледжі
- Положення про призначення та виплату соцiальної стипендії здобувачам освіти Одеського торговельно-економiчного фахового коледжу
- Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги здобувачам освіти Одеського торговельно-економiчного фахового коледжу
- Положення про порядок замовлення та видачу документів про вищу і фахову передвищу освіту
- Положення про бібліотеку Одеського торговельно-економічного фахового коледжу
- Положення про Робочу програму навчальної дисципліни
- Положення про відкриті заняття та взаємовідвідування занять педагогічними працівниками
- Положення про ведення журналу обліку роботи академічної групи та викладачів
- Положення про кабінет безпеки
Блок 1
Блок 2
Блок 3 НПП
Блок 4 ЗВО
Блок 5 МР
Публічна інформація
- Комплексний план роботи коледжу на 2023-2024 навчальний рік
- Стратегія розвитку ОТЕФК на 2022-2030 роки
- Звіт про роботу ОТЕФК за 2022-2023 н. р.
- Звіт про роботу ОТЕФК за 2021-2022н.р.
- Звіт про роботу ОТЕФК КНТЕУ за 2020-2021н.р.
- Звіт про роботу ОФЕК КНТЕУ за 2019-2020н.р.
- Звіт про роботу ОФЕК КНТЕУ за 2018-2019 н.р.
- Звіт директора за 2023 рік
- Звіт директора за 2022 рік
- Звіт директора за 2021 рік
- Звіт директора за 2020 рік
- Звіт директора за 2019р.
- Звіт директора за 2017-2018
- Звіт директора за 2016-2017
- Колективнтий договір на 2024-2028 роки
- Колективнтий договір на 2019-2024 роки
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Паспорт бюджетної програми на 2024 рiк
- Звiт про фiнансовi результати за 2023 рiк
- Паспорт бюджетної програми на 2023 рік
- Звiт про фiнансовi результати за 2022 рiк
- Паспорт бюджетної програми на 2022 рік
- Паспорт бюджетної програми на 2021 рік
- Фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів за 2021 рік
- Використання бюджетних коштів на 2019 рік
- Штатний розпис на 2024 рiк
- Штатний розпис на 2023 рiк
- Штатний розпис на 2022 рiк
- Штатний розпис на 2021 рiк
- Зведений штатний розпис на 2020 рік
- Штаттний розпис на 2019 рік
- Кошторис на 2024 рiк
- Кошторис на 2023 рiк
- Кошторис на 2022 рiк
- Кошторис на 2021
- Кошторис на 2020 рік
- Кошторис на 2020 рік (2)
- Кошторис на 2019 рік
- Інформація щодо відкритих торгів 2024
- Річний план закупівель на 2024 рік
- Річний план закупівель на 2023 рік
- Річний план закупівель на 2022 рік
- Річний план закупівель зі змінами на 2021рік
- Річний план закупівель на 2020 рік
- Річний план 2019 рік
- Баланс за 2023 р.
- Баланс за 2022 р.
- Баланс за 2021 р.
- Баланс за 2019 рік
- Наказ про закріплення державного майна
- Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою
- Витяги з Державного реєстру речових прав
Плани коледжу
Звіт про роботу коледжу
Звіт директора коледжу
Колективний договір
Фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів
Штатний розпис
Кошторис
Річний план закупівель
Баланс
Матеріально-технічна база
Вибори Директора Одеського торговельно-економічного фахового коледжу
-
Відповідно до статті 42 Закону України «Про фахову передвищу освіту», Типового положення про конкурсний відбір на посаду керівника закладу фахової передвищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 лютого 2021 року № 251, статуту Одеського торговельно-економічного фахового коледжу, на підставі наказу Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 19 серпня 2022 року № 59/ОД «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Одеського торговельно-економічного фахового коледжу»
Прийом документів на конкурсний відбір проводиться до 22 жовтня 2022р.
- Наказ ДОН ОДА №59-ОД про оголошення конкурсу
- Положення про конкурсний вiдбiр на посаду Директора Одеського торговельно-економічного фахового коледжу
- Положення про виборчу комiсiю з проведення рейтингового голосування на посаду Директора Одеського торговельно-економічного фахового коледжу
- Положення про порядок обрання представникiв з числа штатних працiвникiв
- Положення про обрання виборних представникiв з числа студентiв
- Проект Стратегії розвитку Одеського торговельно-економічного фахового коледжу, автор Ольга ГУРА
Представник Наглядової ради Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації, що відслідковує хід конкурсного відбору та приймає проекти стратегії розвитку Одеського торговельно-економічного фахового коледжу від кандидатів:
• Чернишева Наталія Анатоліївна, начальник відділу професійної та вищої освіти управління професійної та вищої освіти, молодіжної політики та організаційно-документального забезпечення Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації, заступник голови Наглядової ради Одеського торговельно-економічного фахового коледжу. - pto_2016@ukr.net тел. +38(063) 448-2776
Вакансії
-
Відповідно до статті 35 Закону України «Про фахову передвищу освіту» призначення та прийняття працівників на вакантні місця здійснюються відповідно наказу директора Коледжу за згодою колегіального органу управління закладу.
- Колективний договір Коледжу
Наявні вакансії
На даний час вакантні посади у коледжі відсутні
Перелік документів для оформлення:
трудова книжка, копія паспорта, копія ідентифікаційного номеру,
копія документів про освіту, дві фотокартки.
Резюме і рекомендації з попередніх місць роботи - за наявності.
З приводу додаткової інформації звертатися за телефонами:
+380 048 793 23 31
Надсилати резюме на ел. пошту: 0632495778o@gmail.com
Адреса Коледжу: вул. Інглезі, 6, Одеса, Україна 65065
Підтримати коледж
-
Шановні друзі!
- Благодійна допомога коледжу за 2023 рік
- Благодійна допомога коледжу за 2022 рік
Для надання благодійної допомоги коледжу на покращення матеріально-технічної бази відкритий Благодійний рахунок
Благодійний рахунок надає можливість акумулювати кошти на оновлення та збереження матеріально-технічної бази коледжу в цивілізованому, правовому полі.
Колектив коледжу звертається з проханням до студентів, випускників коледжу усіх років, підприємств та всіх охочих взяти участь у благодійництві в знак вдячності за навчання та підготовку фахівців з економіки та фінансів, внести свій посильний вклад для поліпшення діяльності коледжу.
Запрошуємо долучитися до цієї справи та зробити свій внесок у розбудову Коледжу. Якщо Ви небайдужі до долі студентів, розвитку їх творчих здібностей, покращення їх освіти і виховання, просимо Вас направляти кошти на наш розрахунковий рахунок.
Код ЄДРПОУ 44433692
МФО 820172
р/р IBAN UA958201720314211002301018089
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення: Благодійний внесок на розвиток коледжу від….
Інформація про використання благодійних коштів буде розміщена на офіційному сайті коледжу
Також Ви можете підтримати Коледж в інший спосіб:
надати комп'ютерне обладнання;
надати обладнання для лабораторій;
забезпечити витратними матеріалами;
надати експертну консультацію;
поділитися інформацією про потреби Коледжу з потенційними благодійниками тощо
Ми щиро вдячні всім, хто підтримує наш навчальний заклад, допомагає покращити матеріально-технічну базу та дбає про високоякісну підготовку фахівців.
Адреса Коледжу: вул. Інглезі, 6, Одеса, Україна 65065