Логотип 'ОФЕК_КНТЕУ'

ОФЕК КНТЕУ

Одеський фінансово-економічний
коледж Київського національного
торговельно-економічного
університету

АНОНС

anons

Хайп як інструмент в комунікаціях


<strong>hyip2019</strong>

Освітній проект Business2Students by Watsons проходить вузах, щоб розширити межі нестандартного мотиваційно-освітнього підходу.

24 жовтня з темою "хайп як інструмент в комунікаціях" у нас виступила Олена Орлова, продюсер міських подій, ініціатор знакових культурних і соціальних проектів в Одесі, бізнес-леді, мама і менеджер. Тема проекту цього сезону - PR та комунікації.

"Ми продумуємо програму таким чином, щоб контент був максимально актуальним, ніяких академічних начиток - тільки живі кейси та реальні історії. Більш того, я б не назвала інформацію, якою діляться спікери проекту, виключно знаннями. Це більше емоційний досвід і" точка перемикання "з теорії в практику. На наші майстер-класи реєструються, як правило, не тільки студенти, а й менеджери, вже працюють співробітники з дуже різних компаній", - відзначає ініціатор проекту Наталія Дмитренко.

Ці лекції готують нинішніх студентів до кар'єри в самих різних галузях, адже без навичок у побудові комунікації на різних рівнях і з різними цільовими аудиторіями сьогодні не обійтися. При цьому ідея проекту дотримується для студентів столиці і Одеси. З майстер-класами приходять спікери-практики з бізнесу, експерти з багаторічним досвідом в комунікаціях.

"Сьогодні хайпа дуже багато, не завжди їм вміло користуються, іноді він заважає досягти запланованого результату. Але якщо застосовувати хайп найвищої якості, можна домогтися вражаючого ефекту - це коли люди підхоплюють якусь хайповую ідею і далі вона живе вже своїм життям. Саме про таких прикладах з життя Одеси ми сьогодні і поговоримо,"- мотивує Олена Орлова.

Слово hype в перекладі з англійської означає нестандартний рекламний хід, іноді агресивний, здатний змінити ставлення споживача і привернути його увагу, утримуючи протягом досить довгого часу. Як використовувати прийом хайпа в масштабі міста? Олена розповіла про кілька кейсах, кожен з яких можна вивчати як приклади роботи з хайповимі темами.

<strong>hyip2019</strong>


<strong>hyip2019</strong>


<strong>hyip2019</strong>


<strong>hyip2019</strong>