Хайп як інструмент в комунікаціях
Освітній проект Business2Students by Watsons проходить вузах, щоб
розширити межі нестандартного мотиваційно-освітнього підходу.
24 жовтня з темою "хайп як інструмент в комунікаціях" у нас виступила
Олена Орлова, продюсер міських подій, ініціатор знакових культурних і
соціальних проектів в Одесі, бізнес-леді, мама і менеджер. Тема проекту
цього сезону - PR та комунікації.
"Ми продумуємо програму таким чином, щоб контент був максимально
актуальним, ніяких академічних начиток - тільки живі кейси та реальні
історії. Більш того, я б не назвала інформацію, якою діляться спікери
проекту, виключно знаннями. Це більше емоційний досвід і" точка
перемикання "з теорії в практику. На наші майстер-класи реєструються, як
правило, не тільки студенти, а й менеджери, вже працюють співробітники з
дуже різних компаній", - відзначає ініціатор проекту Наталія Дмитренко.
Ці лекції готують нинішніх студентів до кар'єри в самих різних галузях,
адже без навичок у побудові комунікації на різних рівнях і з різними
цільовими аудиторіями сьогодні не обійтися. При цьому ідея проекту
дотримується для студентів столиці і Одеси. З майстер-класами приходять
спікери-практики з бізнесу, експерти з багаторічним досвідом в комунікаціях.
"Сьогодні хайпа дуже багато, не завжди їм вміло користуються, іноді він
заважає досягти запланованого результату. Але якщо застосовувати хайп
найвищої якості, можна домогтися вражаючого ефекту - це коли люди
підхоплюють якусь хайповую ідею і далі вона живе вже своїм життям. Саме
про таких прикладах з життя Одеси ми сьогодні і поговоримо,"- мотивує
Олена Орлова.
Слово hype в перекладі з англійської означає нестандартний рекламний
хід, іноді агресивний, здатний змінити ставлення споживача і привернути
його увагу, утримуючи протягом досить довгого часу. Як використовувати
прийом хайпа в масштабі міста? Олена розповіла про кілька кейсах, кожен з
яких можна вивчати як приклади роботи з хайповимі темами.